Trabajo

Trots att jag bestämt mig för att hålla mig borta från jobbet är det klart att jag tillbringar kvällen där. När IK ringde och sa att Ylva som skulle jobba var "försvunnen" ryckte jag in och var där på 20 min.

Fast höll på vända och springa därifrån när tvättincidenten kommer på tal så fort jag satt foten innanför dörren. Men jag tog på mig min oskyldigaste och sötaste min och övertygade mamman om att det inte var mitt fel. Och även om det skulle vara så att det var mitt fel (vilket det var) så är jag ju bara en 16-årig vikarie som faktiskt inte kan vara helt felfri.

Återfick förtroendet (förhoppningsvis) efter ett tag. Fick mig en del smaskiga komplimanger också, typ "Vad skulle vi göra utan dig?", "Det borde vara du som jobbar här, Karin" och "Du och Sara i sommar, det blir bra det". Lilla Ulfi har det dock hett om öronen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0