Tisdagen lider mot sitt slut

Nu har jag skrivit klart min uppsats på spanska som ska in på fredag, första gången på länge som jag är i tid med något! Fast då har jag ju inte pluggat lika mycket till idrottsprovet som är imorrn.. Eller kosten har jag ganska bra koll på, kan typ hela texten utantill för att jag har läst den och antecknat så många gånger. Men ergonomin var så tråkig så jag orkade inte läsa så noga. Det är ändå ganska logiskt, hur många gånger har man inte hört att man ska lyfta med benen osv.

Så jag kan gå och lägga mig med gott samvete. Har även duschat och flätat håret ikväll så jag slipper fixa det imorgon, skönt. Då kan jag sova en kvart längre. Fast kommer väl vakna där vid 5-snåret eftersom jag alltid är typ pigg 3 timmar innan jag börjar. Inte för att jag klagar, rätt skönt att slippa morgontröttheten.

Sen har jag ny foundation också så jag längtar tills jag får sminka mig, haha! Alltid roligare när man har nytt smink. Jag och Sara tog en tripp till stan idag och köpte, båda osminkade, iförda mjukisar och skinnjackor, vi måste ha varit väldigt söta!
Sitter fortfarande på helspänn när hon kör, sorry! Inte för att hon kör dåligt, men ibland är det lite väl ofokuserat och mycket tittande på annat. Som när mobilen åker fram, då är det fara och färde..
Passade på att byta en kofta då också, till en mindre storlek och tjänade en hundring på kuppen, inte illa :P

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0