Tisdag

Började halv 2 idag typ, ändå var jag i skolan halv 9. Ganska satsigt om jag får säga det själv. Gjorde klart engelska redovisningen med Teza och sen jobbade vi på samhällsrapporten. Hade möte med Kjell som tyckte vi var ambitiösa. Jo, visst är vi!
Kopierade några 100 papper till enkäterna som vi ska dela ut imorgon typ.

Sen vart det en stadsrunda med Emmsi som jag inte sett på väldigt länge! Svamlade väl på som vanligt, snackade nog mer än vad vi gick på stan ;) Men det var ju mysigt.

Har också hunnit med att jogga med Ida, typ 6,5 km. Var väl rätt tungt.. Men det ska det vara. Sara hade tagit mina joggingskor så jag fick låna mammas typ storlek 38. Kändes som att ha två dunderklumpar på fossingarna. Som tur var peppade Ida bra när jag tänkte ge upp x antal gånger, men vi klara hela på en bra tid.
Har träningsvärk i magen som fan nu, får alltid det av att jogga, lite skumt.

Nu ska jag flytta datorn till bordet och göra lite läxa. Sitter i sängen nu med datorn på sängbordet och det är inte så skönt. Men datorn hamnar alltid där efter söndagarna när jag ser andra avenyn och så ids jag aldrig flytta tilbaka den. Vilka problem jag har.
Emma visade en datastol hon vill ha idag, från duka. HAHA ofta man går in på duka? Och ofta man spanar ut en datastol därifrån. Men varken jag eller Emma är väl så seriösa med datastolar, ganska överskattat. En pall funkar alldeles utmärkt att ha!

Nä, plugg vare. Puss


Kommentarer
Postat av: emmsii

min pall på duka är underbart nice ;)) du är bara avis !

2008-04-22 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0