Sol <3

Gick och la mig tidigt igår, men blev självklart väckt av Sara som ville ha mig som översättare. Att säga att jag sov funkade inte för att få iväg henne. Och inte heller min engelska funkade mitt i natten för mig, därav: "du när het". Inte för att min engelska brukar funka nånsin, men ibland har jag mina ljusa stunder även där. Som på test-nationella, där var språket perfa! Dock var innehållet desto sämre, suck..

Idag hade jag iaf matte, och efter det ringde jag och väckte Ida och sen promenerade jag hem till henne. Vi skulle ut och springa, men hallå, det var ju sol! Så vi satt på hennes balkong, jag solade och hon pluggade, tur att en av oss är satsig iaf (och jag menar mig själv som satsade hårt på solningen). Det gav resultat, solen tog helt bra och jag ha bränt mig, yes! Kommer snart falla offer för hudcancern eftersom jag ser det som en vinst att bränna sig, då övergår det ju till brunt såsmåningom.

image128
Längtar!

Gav upp solandet vid 2 och promenerade även hem, Ida följde som sällskap halvvägs, soft. Så då har jag ju fått lite motion iaf. Ska ta igen joggingen imorrn ist, slutar ju halv 10 så jag har tid på mig.

Kom hem och möttes av lönekuvertet, mm! Så från imorrn fylls förhoppningsvis mitt konto med härliga slantarrrr.. Ganska välbehövligt eftersom mina pengar nu är typ slut.

Det var allt för nu, återkommer kanske senare.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0