Snöstorm..

Slutade runt 11 idag, så då åkte jag hem, men nu ska jag snart tillbaka till skolan och göra ett matteprov. Är inte så jävla pepp för det, och ingen är hemma heller så jag får ingen skjuts till skolan, jobbigt att gå i detta vinterväder.. Eller gå och gå, men gå från stan ;)

Är egentligen inte på humör för nåt idag, är jävligt trött, jävligt seg och jävligt sliten. En jävlig dag helt enkelt. Ska hem och sova direkt när jag har gjort provet, som för övrigt inte kommer att gå så prima eftersom att jag inte fattar.. Men jag får ta igen mig till nationella sen helt enkelt.

Har inte så intressant liv för tillfället, gårdagen bestod mest av skola och jobb. När jag kom hem lyssnade jag på Saras bekymmer ett tag och sen somnade jag, superkul dag, VERKLIGEN!
Nä, nu ska jag inte vara så negativ, halva veckan har gått och snart är det helg, wiie! Då jag ska jobba hela, ingen sovmorgon för mig inte.
Men nog är det klart att jag kan klämma in lite nöjen också, 24 timmar om dygnet är ju mycket, får bara dra ner på onödiga saker som att sova så blir det ju mycket längre!

Fan, nu måste jag springa till bussen, som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0