Sjukling

Ligger är i sängen täppt i näsan så jag knappt kan andas. Alla dessa förkylda snorungar runt om i Luleå måste ha sittat mig.. Känns ganska surt efterso m jag senast idag tänkte på hur länge sen det var jag var sjuk. Men glömde göa "peppar, peppar.." så jag antar att det beror på det.
Eller så kan det tänkas bero på att jag smittats av en speciell person, du vet vem du är! Det är nog ganska troligt.

Det är iaf ny vecka nu, har rätt mycket jag måste göra bättre än tidigare.

- Sova bättre, ja jag sover för lite. Spräckte det nästan redan inatt när jag höll på bli tvungen att slagga på bortaplan, men jag fick skjuts hem i gangsterbilen, typ ;)
- Äta bättre, mina matvanor är inte dom bästa, äter supermycket eller inget alls, skärpning!
- Plugga mer, jooo.. Men orken, hallå? Nä, tyvärr den finns inte. Ska dock försöka leta i alla gömmor och vrår. 
- Jobba mindre, för det är ju typ jobbet som sabbar allt annat, jag sover dåligt, för lite, och tar typ aldig med mig mat så jag äter inte så bra heller. Det enda som blir bättre är pluggningen, kan plugga som ett as när jag är där!

Nåja, imorrn blir det lite skola kanske, har dock inga fasta lektioner vad jag vet, men måste väl jobbai af.
Ska nog och ta mitt sista (yes!) livmoderhalscancervirusgrejsimojsspruta. Eller ta Gardasil mot pappillionvirus som vi brukar kalla det här hemma, (mamma gör det iaf).
Känns vö inte så jättekul efersom jdet faktiskt gör lite ont, men överlever förhoppningsvis. Kankse får träffa charmiga birgit Hassler då, skön typ :)

Nu ska jag sova, har inga linser så ser inte texten jag skrivit, men förhoppningsvis är det inte för många stavfel eller bortglömda bokstäver.

Pusss och godnatt på alla (eller nästan alla, vissa förtjänar fan inte mina pussar medan andra förtjänar dom mer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0