Ny vecka

Vaknade 3 timmar innan jag började så jag roade mig med att se andra avenyn ett tag innan jag tog tag i att börja fixa mig. Hade en otroligt kass "hår- och sminkdag" så efter att ha tagit ut en massa aggressioner på stackars mamma kutade jag till bussen eftersom Elin säkerligen hade mördat mig ifall jag skulle missa den.

Skoldagen flöt på utan några större händelser. Jobbade inget på nk:n, jobbade lite på datan, jobbade inget på matte och jobbade lite på spanskan. Helt klart godkänt för att vara mig!

På hålet sprang jag på stan med Teza, införskaffade mig två koftor och en tunika. Gick på 500 så har fortfarande en hel del slantar kvar även om det börjar tunnas ut lite..

Men ska jobba igen i helgen, var ett tag sen nu, en välbehövlig semester har det känts som. Nu är jag pepp för några nya lååånga stadsbesök och fixande och trixande i lägenheten. Undra om det inte är en massa so you think you can dance-repriser då också, brukar vara mycket populärt att kolla på så det är ju chill.

Det ringde nån från kontoret idag, men jag hoppas på att dom ringer igen imorgon för jag ides inte ringa upp. Måste väl gå dit och skriva på nå papper också eftersom dom inte verkar komma hem i brevlådan som jag hoppades på.. Menmen, då kan jag passa på och hetsa lite och framställa mig själv som "det största offret i världen som totalt saknar liv" genom att säga att jag kan jobba hela sommarn.
Kommer att vara spyless att ta hand om nån annan än mig själv då, men vad gör man inte för pengar ;)

Nä nu ska jag för en gångs skull plugga, skriver alltid att jag ska det, men har en tendens att hitta på andra saker som lockar mer, typ äta..
Men nu ska det för en gångs skull bli av. En engelska-uppsats ska skrivas till imorgon, kul! Speciellt som engelska lika gärna hade kunnat vara grekiska för mig. Eller jag förstår engelska, men kan inte skriva själv.. Så önska mig good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0