MVG i allt!

Chillar här på jobbet, ska jobba till 9. Dom ringde och väckte mig alldeles för tidigt imorse, men morgonpigg som jag faktiskt blivit, tog jag på mig lite jobb.
Mådde dock lite illa, men med lite snodd, varm, okolsyrad cola blev allt bra igen.

Hade typ ingen lektion, men jag och Teza promenerade till kh och lånade lite böcker och gjorde typ klart engelskan, känns skönt. Ska renskriva lite sånt snart.

Sen lånade vi också böcker om studieteknik till våran samhälls-uppsats, "MVG i alla ämnen".  Ska ta och läsa lite i dom, kanske man lär sig hur man ska plugga också på köpet, vore ju inte helt fel.
Har väl inte den bästa studietekniken för tillfället, "skjuta upp allt till allra sista stund, och lämna in några dagar/veckor/månader försent". Nä, det ska bli ändring nu.
Har iaf all tid i världen att plugga nu ikväll, synd bara att matteboken lämnades hemma ;)

Gjorde spanska-provet nyss och ja, det gick ganska kasst.. Men jag kan nog överleva trots att jag inte får alla rätt och mvg, har redan gett upp mit mål i kursen när jag fick veta om nationella ;)
Kan ju glädjas några veckor till på mvg:t som vi fick på ena nk-debatten, av MARIANNE! Ja, det är en stor händelse. Hur det sen gick på den andra debatten håller vi tyst om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0