Måndag

Kom sent till skolan idag, vaknade 10 över 9, jag skulle åka 13 över.. Aa, det gick ju inte riktigt ihop, men sen när jag skulle ta bussen så kom den ju aldrig. Jävla nya busstidstabeller, det går ju AS-sällan bussar nu :O

Skoldagen tog iaf slut ganska fort, ett plus. Sen är det bara nationella i engelska imorrn, och sen på onsdag kanske vi får vara lediga.  Det kommer jag förhoppningsvis att överleva.

Var hem till Emma sen där även hennes pojk var, och så följde jag Emmsi på ärende. Hann dock ta mig en titt i hennes garderob där jag skymtade en del plagg som var mina, men dom var tydligen hennes nu.. Fick med mig en klänning hem iaf, får ta resten nästa gång ;)

Nu ska jag skriva nk-rapporten klart, senast 00:00 måste den in, men om jag blir klar med den snabbt kanske jag hinner en sväng ner till Elin. Så kan jag passa på och hämta mina grejer som fortfarande är kvar där.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0