Lördag

Ska strax åka iväg till Teza, eller till kvantum först för att ladda upp lite, men hinner väl med en liten bloggning.

Igår gjorde jag bort nk-debatten som jag tänkte skita i först. Men det gick helt okej, jag och Lars ägde hela skiten. Eller så inte, men vi var dream team iaf, precis som på ios-provet. Sen får vi väl se vad Marianne tyckte, det är ju alltid spännande..

Efter skolan bar det hemåt, Ida följde hit, hämtade en bok och sen stack hon hem i princip.. Eller okej, jag kickade ut henne när jag skulle äta eftersom jag inte ville att hon skulle vara ensam i mitt rum och snoka ;) Nä, mitt hem är inget man är i, huvva hatar att ha folk här.

Sen idag var jag, hon och Teza och fikade.
När jag kom hem ville jag så gärna slå Sara, det riktigt kliade i fingrarna, så det blev en liten fajt mellan oss. Riktiga slag och allt, dock bara på skoj, men efter ett tag var båda superseriösa.. Ja, så det kan gå!

Nä, nu ringde Teza så jag ska väl börja åka. Måste hinna packa väskan eftersom jag kanske sover där om jag inte får nån hämtning. Fast det vet inte Teza om än, men klart hon inte vågar säga nej till mig ;) Om ingen annan vill ha mig som nattgäst förstås, man vet ju aldrig vart man hamnar ;) Heheheheh.. Skoja bara, mamma skulle väl få spader ifall jag drog ut på egna nattliga äventyr, hon har ju aldrig varit så positiv till dom, det har jag ju fått erfara ett antal gånger i mitt busiga förflutna!

Ha en bra kväll allihopa, och sorry Pisse och B-lin att jag dissar, var redan bortlovad ;)
/Karin Nilsson!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0