Kvällen

Ska snart åka till Teza, solen skiner och mitt humör är på topp. Ja, jag är typ överexhalterad och alldeles strålande glad, Teza och Ida kommer att få en tuff kväll med mig ;)
Ett sånt inre lugn infann sig hos mig idag, kändes typ som om jag hade blivit upplyst eller nåt. (Är dock inte buddist, men jag kan tänka mig att det är så en buddist känner när den blir upplyst). Det måste vara våren som har smittat mig, det är ju trots allt min favoritårstid!



Sa till mamma också nyss att jag ska och jobba imorrn, alltid är det det man har ångest över, att berätta för mami. Hon är så rädd att jag ska bli utbränd osv, men hon tog det rätt chill idag. Men att cykla dit, nä det fick jag ju verkligen inte. Jag som skulle börja mitt hälsosamma liv, men klart att m och p ska förstöra. Nu kom pappa och sa att han hade köpt chips och dipp till mig ikväll som jag kunde ta med. Men där sa jag nej, no more chips för mig nu! Annars kommer det se ut som om jag har en bebbe i magen snart ;)

Ska kila till bussen nu, jag tvingade ju Ida att stressa till halv-bussen, så det skulle ju inte vara lite sura miner om det sen var jag som missade den.

Ha en bra kväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0