Helgen

Så har en helg sprungit förbi, igen. Känns som att veckorna bara går fortare och fortare, men att sommaren samtidigt är lika långt bort. Måste bero på vädret, ge mig lite vårväder please!

Fredagskvällen var iaf mycket trevlig, spenderades hos Cissi med ett gäng tjejer från klassen och några till, en härlig mix! Kul att umgås med lite nytt folk, eller nytt och nytt, träffas ju som varje dag, men umgås inte lika ofta. Det var najs och borde göras om nån gång.
Kanske kommer bilder sen..!

Det blev iaf lite singstar, alkohol och girltalk mm. Dock tog jag det ganska lungt, andra var värre än mig, nämner inga namn ;)
Men jag hade ju anledning att ta det chill, jobb vankades 8.00 på lördagsmorgonen.


Kom hem där innan 4 nån gång, då var det bums i säng. Det var nog mest tungt mentalt, bara att veta att man inte skulle få så mycket sömn, men jag vaknade redan 06:50, då höll jag på svamla om att Gajja skulle komma med mackor åt mig, typ såna jag gör på jobbet varje dag, små fyrkanter med ALLA pålägg man kan tänka sig, men jag fick dom aldrig osvosv..
Vet inte riktigt varför jag alltid håller på om en massa morgonen efter, men jag är ju lite som jag är också så det är väl förklaringen.

Det var iaf en riktigt bra dag på jobbet, trots att jag avlöste Sara som hade jobbat natten, hon hade ju inte direkt gjort fint efter sig. Inte heller sysslorna hade hon gjort.
- Har du gett medicinen?
- Nä, bara en bulla.. Och så åt jag 2 själv också.
Sara i ett nötskal!

Idag har jag också jobbat, hela dagen. Sara kommer till natten, längtar tills dess! Dock inte för att jag saknat henne, men för att jag får gå hem då, wiie!

Nu blir det att kolla på andra avenyn som börjar på typ 10 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0