Härliga väder!

Sara skjutsade mig till Hasslers imorse, ont gjorde det, och det gör faktiskt fortfarande. Men mamma förklarade att det var för att det var intramuskulärt, då får man det i muskeln och då ömmar muskeln ett tag. Får man något intravenöst gör det enbart ont just när man får sticket. Hon lärde mig även en massa andra termer, men antar att ingen bryr sig om det, dom råkade bara fastna i min skalle..

Sen hade jag bara matte idag, så det har varit en mycket behaglig dag. Nog för att Viveka var lite besviken på mitt resultat på matteprovet, men herregud jag kan ju inte få full pott varje gång! Nä, men det har varit rätt mycket svammel från mig dom senaste mattelektionerna, så jag ska ta tag i det och jobba lite hemma eftersom hon tjatade om att jag skulle ångra mig när jag skulle söka in till högskola att jag inte tog det på allvar nu. Hon har höga förväntningar på mig lilla Vivis :)

Efter det kilade jag och Teza till stan, var till frissan. Toppade bara det absolut mest slitna så det är ingen jättedrastisk skillnad, bara lite fräschare.

Kom hem vid halv 1 och då satt jag med mamma ute och solade. Hon är den enda som förstår att det är lika att börja i tid. Så nu, efter typ 3 timmar ute med nk-boken och en babblande Christina, har jag fått x antal fräknar och linjer efter linnet (om än mycket svaga, men dom finns där!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0