Godnatt

Sitter här ganska trött och ska snart göra natt och krypa ner i sängen och se lite andra avenyn. Låter ganska mysigt va?

Jobbet gick bra den sista timman, jag gillar att vara där och jag gillar honom jättemycket! Så jag har ingenting att klaga på. Har nog berättat hela livshistorian för honom i helgen och alla mina problem och bekymmer har han fått ta del av. Har även visat en massa bilder på pixbox och sånt, så det är inte helt omöjligt att jag har berättat om just dig för honom ;)

Sen kom Sara vid kvart i 9, och störde tyckte han.
- Sätt dig vid datorn och var tyst!

Haha, jag och Sara satte oss i köket och snackade i väntan på min buss, typ den enda tiden vi har haft att umgås på i helgen.
Tycker lite synd om honom som måste stå ut med någon av systarna Nilsson i 24 timmar i sträck nu :P Tror nog att vi är ganska lika att ha där, iaf till sättet. För varför annars skulle jag ha fått heta Sara hela dagen?





Avslutningsvis 2 bilder från fredagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0