Godmorgon

Mhm.. Gick och la mig 9 igår och vaknade halv 6, jag känner mig som en tant på 80 bast! Har till och med bäddad sängen nu och så ska jag gå upp och göra frukost på ett tag.
Får se om mamma orkar skjutsa mig sen när hon kommer hem till doktor Hassler så jag kan ta min 1 månads försena spruta jag aldrig tog i tisdags.. Blir bara mer och mer nojig för att det ska göra ont ju längre jag skjuter upp det, men jag har ju klarat mig två gånger tidigare så oddsen är väl på min sida!


Läskigt..


Igår fick jag iaf Ida att hoppa i löparskorna.
- Bara för att du ringer och frågar om vi ska jogga, så måste jag väl göra det trots att jag är förkyld.
Haha, det är tydligen en stor grej att jag föreslog det. Sen var hon så rädd att jag skulle bli mallig om jag joggade ensam och att hon skulle få höra i tusen år hur mycket bättre jag var än henne. Hm, kanske lite sanning i det ;)

Rundan gick iaf super, vi klarade hela runt sjön, det var inte ens jobbigt! Det trots att jag inte direkt kan påstå att jag gjort något fysiskt jobbigt sen.. maj förra året? Okej, kanske nåt litet, hade ju min träningsperiod där, typ en vecka, men det räknas inte.

Nä, nu ska jag och mina röda kinder (brände ju dom igår lite, känslig hy or what?) kila och äta.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0