Godmorgon alla!

Var rätt trött när jag vaknade imorse, men nu är det 2 veckor sen jag var ledig senast, så det börjar tära lite kanske. Ska ta en kurs med Sara om hur man säger nej till att jobba.
Nästa helg ska jag nog bara ta det chill, ladda inför valborg typ ;) Umgås med flickorna jag inte varit med på väldigt länge, om dom har tid i sina fullspäckade liv.

Men en dag i sänder, idag är det söndag och vad ska jag ha för mig då?

Ja, dagens planer ser ut såhär:

  • Jobba
  • Plugga
  • Jogga
  • Se Andra Avenyn
  • Fixa naglarna

Mm, jag gillar söndagar, extremt underskattad dag. Man hinner så mycket utan att egentligen ha några måsten. Synd bara att det är dåligt väder idag, har blivit lite bortskämd av all sol det vart på senaste tiden. Hoppas att den visar sig igen till veckan, ska kika på smhi's hemsida nu.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilodag på högsta nivå ser jag!

2008-04-20 @ 09:30:46
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Anonym

Läs min helt underbara nystartade blogg! ;)

2008-04-20 @ 09:37:04
URL: http://analkanal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0