Fredag

Skolkade skolan idag för att jobba, för sista gången nu!
Ska börja ta skolan på allvar och sluta skippa en massa lektioner, men har vart duktig och suttit här och pluggat. Sen har vi vart på stan en runda, det är i princip vad jag har pysslat med idag.
Blir väl att gå en sväng på nk:n kanske, typ en halvtimma, måste iaf gå till skolan och hämta lite grejer.

Får se sen vad kvällen har att bjuda på, känner att jag måste fixa mig och umgås med folk i min egen ålder innan jag får ett psykist sammanbrott. Har inte varit med nån, förutom i skolan, sen i söndags! Ganska illa. Har helt  slutat fixa mig också, sitter här osminkad och i mjukiskläder. Snart, när solen kommer fram och smälter lite snö kan jag ta tag i sånt där igen. Men tills dess är det ganska härligt att inte bry sig ;)

Kan också meddela att mitt dygn har vänts helt upp och ner. För nån dag sen gjorde jag mig klar för natten redan halv 9, dock tvingade mamma mig att se "Barnmorskorna" med henne, så jag kom inte i säng förrän halv 10 kanske. Igår la jag mig också tidigt, innan 10 nån gång.
Men då har jag ju också börjat vakna.. hm, tidigt. Gick upp imorse, tänkte gå och göra frukost, men så kollar jag på klockan, 03:29. Heheh, lite tidigt kanske. Halvsover, men vaknar igen kvart i sex, helt pigg. Då vare bara att ta fram nk-boken och läsa lite om evolutionen, det fick mig att somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0