April, april din dumma sill..

Surt att bloggen har vart nere när jag har haft så mycket på hjärtat..
Så då fick ni aldrig höra om Lisette som är en sopa och borde slängas i "plast" där hon hör hemma, byggarbetarna my lovaahs och alla andra underhållande saker som har hänt i mitt liv sen sist.

Menmen, nu är det iaf skola som gäller, ska försöka komma ikapp, men jag är så laaat. Skjuter upp allt och kommer på allt annat viktigt som måste göras hela tiden, som ikväll då måste jag faktiskt åka in till stan och lämna igen en film..
Kan plugga lite inatt, tänker alltid bäst på natten då jag är lite i nattmössan och svamlar på.

Fick på tal om svammel ett mms från min ex-mentor Ellinor imorse, "Hej gullungar .. saknar er!! .. " osv. och en bild på hennes "lilla" mage. Haha hon är så kär i oss att hon till och med tänker på oss några dagar innan hon ska ha sin bebbe ;)
Men jag vill ha tillbaka henne som fan, vet inte om jag diggar den nya riktigt..

Nu ska jag ta mig till staden och lämna filmen. Tur att jag var och köpte ett nytt busskort, tappade ju som bort mitt, as usual.. ;) Att köpa det för 150 sved inte alls, men ifall jag hade köpt nå kläder för det hade jag säkert haft värsta ångesten, jag har lite speciell relation till pengar..

Nåja, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0