3 april

Mitt busskort var spårlöst försvunnet imorse, igen..
Får damp på mig själv för att jag är så slarvig med allt, hade verkligen inte lust att slösa nå mer pengar på bussen. Tänkte att Sara hade tagit det, men hon var i nattmössan och svår att få kontakt med på morgonen. Tvingade mig typ att ta en tia från henne och när hon var så givmild passade jag på att ta två ;)
Hittade iaf busskortet när jag sen kom hem, bland nå kvitton i väskan, tur det.

Dagen flöt iaf på fort. Hade typ nå drama-grejs på lpl:en som trots allt var ganska underhållande. Sen drog jag och Teza tidigare och spenderade några timmar på stan. Ingen av oss ville åka hem, vi visste att plugget väntade på oss ;) Men jag bjöd på lite fika och så var vi och skannade igenom varenda skoaffär, hade lite skomani.

Nu sitter jag här och har ont i typ varenda kroppsdel. Skyller på att det är influensan trots att jag innerst inne vet att det är träningsvärk från idrotten igår. Men att få träningsvärk av lekar känns ganska illa.. Så jag ska ta lite echinagard nu och fortsätta lura mig själv att jag håller på att bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0