21:38

Jag måste helt seriöst sluta stå och glo i mitt fönster. Får superdamp på mamma när hon alltid gör det, men då står ju hon också som ett fån och vinkar till mig varje morgon när jag går till bussen. Nädå, hon är söt min mamma, en tradition som hänger kvar sen jag var liten bara, att alltid när man kommer till svängen vända sig mot fönstret och vinka till mamma som står där. Har dock slutat vinka, men ändå står hon där och kikar när jag går (kutar) iväg :)

Det är så bra utsikt från mitt fönster, man ser alla som stressar till bussen, halkar till och sen fortsätter och låtsas som ingenting. Och alla grannar som kommer och går, eller famijemedlemmar som kommer hem. Perfekt läge liksom.
Fast då är det ju också insyn, mindre kul. Som igår, då slog ett killgäng läger i lekparken just utanför. Mm, det är inte varje dag man har publik när man sitter och målar naglarna endast iförd handduk om man säger så..

Nyss såg jag en bil komma borta vid carportarna, aha Sara som kommer hem. Ser hur bilen fortsätter och kör upp på gården, i en faslig fart, jävlar vad Johanna tröck på gasen.
Står och glor helt mycket och väntar på att min lilla Olle ska komma ur bilen. När jag ser dörren öppnas höjer jag handen för att vinka, men det är inte min lilla skit som hoppar ur bilen, istället är det en hel drös med killar som väller ut.
Hur kul var det då att stå där och glo med handen på halvstång och klädd i klarblåa mjukisbyxor?

Nä, nu är det definitivt slutglott från min sida!

Åh, hörde att dom började spela partymusik, kanske är det en liten ferre här under mig. Säkert röker dom på också, kände att det började lukta lite skunk.
Det är nog lika att börja fixa sig och kila ner och höra om jag får vara med, lite party på en måndag skulle ju inte sitta fel. Sen har jag ju iaf nära hem, bara att springa upp för trappen ;) Hehehehe... Eller så inte.

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0