Russian hoes!

Sitter och jobbar på mitt projekt, går ganska bjaa :)
Ska lämna in imorrn typ nå utkast och få kommentarer på det, VÄRSTA LEDARSKAP!


Och i fredags var jag och Sara och cöttade våra navlar. Sara var mes som vanligt och höll på oja sig, men det gick bra :) Jag förberedde mig på världens smärta, att jag skulle avlida, eller svimma allra minst ;) Men det knakade bara lite och sen varre klart!

Var och tog spruuuuta idag också, det var typ en värre smärta än att göra hål i naveln :O





Ska ta mig ner till Elin på ett tag nu, fortsätta på min affisch där som jag inte fick göra klart igår eftersom Sandra stressa hem! Får se vad vi kommer att pyssla med mer ikväll, kanske att göra sugmärke på läppen, träna på att göra kaffekoppen med ett halsband, eller vad var det senast, blåmärke på hakan?
Alltid har vi en massa svammel för oss ;)

CIAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0