Minnen



Idag är det nästan exakt 1 år sen våran lilla klassfest.
Det var tider det, när man inte kände någon och
därför inte heller irriterade sig på allt och alla..
Jag glömde mina jeans och det blev fest i mjukis. Minnena är lite suddiga, blev nog lite mycket, råkande vattenskada mobben lilla och sen skulle jag till stan, men nä.. Jag hade annat för mig och fick sova på soffan efterom ingen ville sova med mig, men vafan, ska något gå fel är det väl lika att allt gör det!
Och jag har nog aldrig varit så fräsch som morgonen efter, även om LK iår är en stark kandidat ;)

Som sagt det var tider det!




Kommentarer
Postat av: emmsii

hahahah lk är nog väärre ;) kna inte tänka mig dig väärre än lk!!!:D fy helvete

2007-09-23 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0