Meningslöst

För att fira att projektet var klart gick jag och Ida och fikade i fredags.
Satt rätt länge så jag ides inte åka hem och köpte ist matsäck och traskade hem till Lassie där Sandra och Elin också var :) Såg idol och chillade osåå..
Kom hem och somnade 20 över 11, nöördigt värre. Vaknade när Sara kom in och upptäckte då att det var hennes säng jag låg i.. Lite mystiskt eftersom att jag minns att jag inte somnade där. Måste ha lagt mig där i sömnen..

Låg och degade hela dan och på kvällen var jag hos Ida med Yli, Eva och Susanna. Såg världens sämsta film! Men jag hade ju mina chips och dipp <3

Imorse vaknade jag när mamma kom in och sa att jag hade feber, hmm.. Somnade iaf om och vaknade inte ens när Sara dampade på ringklockan vid halv 3. Sov vidare och sen kom också hon och vi låg och myste lite till middan. Eller det var mest hon som myste med miig, jag tyckte hon tog för mycket plats..

Ikväll blir jag tvingad ner till Elin's place. Ska se Top Model som är b b b b, plus att mor redan talat om vem som åker ut. Menmen, sen är det Ensam mamma söker också!!!! LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0