Dumbom

Sitter och väntar på att få gå till skolan, 12.40 är alldeles för sent att börja, plus att man alltid vaknar astidigt och har sen inte att piss att göra i flera timmar..

Menmen, har rätt chill schema nu när vi får jobba hemma på alla ios- och samhällslektioner. Bara det att jag inte får något gjort, men det skulle jag inte få i skolan heller så det är lungt ;)

Imorrn kommer nog systeryster hem. Det som har varit så lungt och skönt här hemma.. Men nog har jag saknat min lilla Ollfan att mobba! :D Bara det att hon kommer att var 10 000 gånger brunare än mig så jag kommer knappast att visa mig offentligt med henne :P

I helgen kommer jag att sitta under täcket hela dagarna och kolla på alla repriser av top model eftersom jag inte sett det på hela veckan.. Det är hur mycket som helst på tv HELA tiden! Måste typ planera när man ska äta middag efter tv:n och i pauserna får man stressa som hund för att hinna rulla ner till Elin innan det börjar igen.
Och när jag inte längre äter gotta eller tvingar dom med mig till konkan är det ingen som äter onyttigt heller :) Imorron har det gått mina 21 dagar som ingen trodde att jag skulle klara, HA!

PUSSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0