CHUPCHUP

Helgen är då över igen och man är back in buisness i skolan. Har typ hur mkt som helst att göra till v. 39 men det är ju länge kvar dit och ingen märker ju om man råkar lämna in saker en eller två dagar försent :)

Igår var jag och Sandra hos Elin för ovanligheternas skull ;) Vi gjorde inte mkt, lodade och så.

image31



Och för ovanligheternas skull var Finkan riktigt söt där han låg på sängen som en riktig livsnjutare :) Blev nästan lite avis på honom ett tag, tänk vad skönt att vara en katt som bara sitter och stirrar ut genom fönstret hela dagarna..
   








Ikväll blir det nog att se tv och så, kanske göra lite läxa möjligtvis, men jag börjar ju 13:25 så jag har gott om tid på mig imorrn på morgonen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0