Alltid inåt

Ny skolvecka, den sista projektveckan och sen kommer vi alltså vara i skolan full time again.. Jag som just började vänja mig vid sena mornar och tidiga dagar :(
Ingen höjdardag i skolan, eller 28/28 på nk:n, the neeerd is back!! ;)
Annars har jag ingen energi, energin kommer ist fram på hålen eller at Elin's place på kvällarna :D
Ikväll var det som vanligt mycket bra på tv, Elin var som vanligt trög och Sandra satt som vanligt vid datorn, inga konstigheter alls.

image53Hittade nå gamla bilder från förra sommarn, den bästa är ju fortfarande "Men ssssch!!", men jag lär få hårda slag och sura miner om den kommer upp här. Dock är den ganska rolig att sitta och garva åt när man har tråkigt  :)
Haha och tänk att det fanns tider då jag inte orkade en maxbox, när pommesarna bara växte i käften :P Nu skulle det säkert lätt kunna slinka i två. Även om jag fortfarande inte är ett stort fan av pommes, det är så potatisaktigt och torrt :/ Nä burgaren är mer i min smak ;)

Elin har även lärt mig ett nytt ord idag, vänta vafan vare.. juste råjuicecentrifug. Det är väl i princip det enda jag har lärt mig idag.
Och så har jag bestämt mig för att aldrig föda barn, såg sjukhuset, vilken smärta!
HAHA, och det var ju lite roligt när tjejen typ håller på dö av smärta och så säger killen ba:
-Jag mår lite illa..
Jag hade seriöst slått han på käften, killen ska fan inte klaga!!



Kommentarer
Postat av: emmsii

gaaah vad vi brudar
är söta ;)

2007-09-25 @ 17:12:14
Postat av: Kaaren

Klart :D vi är ju bäst!!

2007-09-25 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0