Allt handlar inte om dig

Vaknade så jävla hungrig imorse och när jag kommer upp hittar jag kyckling i image52kylen, MUMS!! Men nähäpp, det fick jag inte äta, skulle tydligen ha det till middag imorrn.. Då blir jag sur på pappa och käkar ett paket vindruvor till lunch.
Vid middagstid känner jag lukten av pasta och pastasås!! Men då har ju Sara såklart kommit hem från Stockholm och pappa har lagat för lite mat, grrr! Aldrig får man äta sig mätt.. Och allt är pappas fel, han ska fan ha dåligt samvete nu för att jag alltid går hungrig!

Har iaf hängt hos Elin ikväll, sett Ensam mamma söker och sådär, jävligt bra program asså, veckans höjdpunkt! ÄLSKAR VERKLIGEN DET!
Åt Elin godis eftersom min apelsin, som pappa sa att skulle vara en blodapelsin visade sig vara en vanlig äcklig som inte gick att svälja..

Nu ska jag plugga klart och sen sleepa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0