Something

Idag skulle jag på stan. Vaknar 10.13 och vilken lycka det var när jag förstod att det var lördag så att jag kunde somna om. Drömmer värsta drömmarna och hör hur telefonen ringer i en evighet, men orkar verkligen inte svara. Funderar på vars alla är, men fortsätter ganska snabbt mitt sovande igen.
Sen ringde min mobil, var nå mysko nummer (visade sig vara Lisette sen) så jag vågade inte svara eftersom jag förmodligen skulle ha västa, värsta, VÄRSTA morronrösten..
Upptäckte att klockan nästan var två, fan, ännu en gång vare försent för att åka till stan.. Bara för att ingen jävel väckte mig, Sara skyllde på mitt dåliga morgonhumör, hm..

image71
Mami kom med lunch åt mig, sen kom Ollie och ville gosa.. Men blev lite sur när jag var ego med täcket. Det är fan mitt, hatar att dela med mig :)
Och skräll att Cornet har en beundrare ;) Men hon är lite svårflörtad så Ubbe får ta och anstränga sig lite, kul vi har asså :D


Ikväll var iaf jag, Lisette och Elin på bio. Såg Hairspray, 2 timmar med sång och dans, jippie!! Jaja sånt får man ta.

Nu ska jag krypa till kojs, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0