Plan B

Hade en rätt onödig skoldag idag, först var det data, som jag verkligen inte hade lust att gå på, vettefan vad det var som fick dit mig.. Där så var iaf datorerna paj så man kunde inte jobba eller nå. Sen hål och efter det idrott där vi inte ens hade någon lärare. Sista lektionen gick mest ut på att vänta, vi hade betygsamtal om rapporten.
Kjell började mitt samtal med att säga att han upptäckt att jag var en tjej med humor. Han drog nå exempel vad jag brukar göra och han är nog den första som kallar mitt taskiga beteende för humoristiskt, säkert för att han själv drar så dumma skämt.. Speciellt om hans praktikant som det är assynd om, mååå!


image73


Sen så fyller ju Teza år idag,
Grattis Grattis!

image74
 





Kommentarer
Postat av: emmsii

berätta nu vad du fick för projeket ;);)

2007-10-24 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0