Oktober

Igår så var jag med Elin och Sandra, eller var och var, jag såg Hidden Palms och dom låg och sov.. Var också på konkan och köpte BonAqua för 5 spänn, måste typ köpa ett lager :D
Kom hem och somnade med kläder och allt på. Självklart kommer mamma in vid 1:
- Du har inte tagit av dig linserna!
Det är bra att hon har koll på mig..
Och imorse också:
- Jag packar ner en frukt och drickyoghurt åt dig.
Hon tror nog att jag fortfarande går på mellanstadiet..
Men det är lika, fick skjuts till skolan, hade hunnit till bussen, men varför stressa när man får skjuts till dörren?

Det bästa jag vet är att vara själv hemma. När man kommer hem efter skolan och ropar "hallå" och man möts av tystnad, helt underbart!
Nog för att pappa kommer hem strax och jag antar att även Sara gör det, vart hon nu är nånstans.. Annars får väl jag och farsan ha ännu en "Romantisk middag för 2", som vi allt oftare har.
Och igår när han väckte mig och sa att det var middag kände jag att jag bara var tvungen att klaga på honom. Men makaronerna var inte överkokta, han hade kommit ihåg att jag inte ville ha korv utan hade stekt köttbullar åt mig och flingsaltet (som jag knarkar) stod på bordet, likaså ketchupen. Han var alltså felfri så det var bara för mig att snällt sätta mig och svälja ilskan över att ha blivit väckt.

Ska ta och göra något vettigt nu, PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0