Myshelg!

Nu äre fan höst på riktigt, det är kallt som nå jävla Antarktis ute.. Ikväll snöa det när jag gick hem!
Och i torsdags när jag skulle hem på kvällen hade mina växlar på cykeln fryst fast, hm.. Kanske dags att dissa hojjen snart, men det tar ju sån tiiiid att gå.. :(

Helgen har gått extremt fort, igår var vi till Emma och såg Idol och Criminal Minds. Eller Criminal är väl inte riktigt image66mitt favvoprogram så jag halvsov väl lite. Men det var myspys :):)
Idag var jag på stan med Lisette och Emma. Tyckte jag var seg som kom iväg vid 2 men dom hade inte ens tagit sig till stan när jag ringde.. Köpte inget men bokade mig faktiskt en klipptid på nån ny salong, lovade Emma att klippa bort min råttsvans som hon kallar det, men vi får se hur det blir med den saken ;) Var också på Akademibokhandeln i typ 10 år, Lisette blev kär i en prinsessbok.
Sen träffa jag Ida m.fl. och jag och gick och åt med henne på sub. Satt och prata lite och sen åkte jag hem lagomt till pizzabudet plinga på dörren så det var bara att sätta sig till bords igen :P

Hjälpte Emma med matten ikväll, det gick sådär ;)
image655 = -6 + m
Lägg till 6 på båda sidorna
56 = m
Emma, Emma, Emma.. Kanske att jag borde låna ut min hjärna till dig på provet, minns när vi alltid höll på med det, och så var vi ju typ seriösa med att det skulle funka ;)
Är avis på Emma som har Grå, hon var ju så sweet! Mobbade alltid henne när hon var praktikant i 9:an.
<- Jag, Sandra och Emma ägde ju på matten då :D

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0