I'm not gonna sit in silence


Hade det lite myspys hos Elin ikväll med vaniljljus, naturgodis, ljusmeditation och handmassage :) Bra när Elin har sina massage-lektioner, jag har anmält mig som frivillig att hon kan träna på mig :D
Vi hade typ inte på tv:n på hela kvällen, såg bara deeesp. Skulle se nya Ugly Betty också, men vettefan vad som hände med det, får ta det nån annan daag.


Var till konkan också, Sandra blev lite förälskad i han i kassan och skämdes över sina chillinötter ;) Jag skämdes mer över mina händer, och lukten har inte gått bort än. Kul att jag fick sitta mobbad för att Sandra och Elin inte ville vara nära mig.. :(
Sen var jag och rotade i Elins garderob och snodde med mig tröjan som jag spanat på ett tag där ;) Snyltare jag är!

Hade klassfoto idag, hatar sånt.. Och jag var besvärlig och skulle ta om porträttfotot x antal gånger :P
Gjorde också engelska-prov vilket gick utmärkt, kollade bara pytteliite på Liina ;) Men hon kolla på mig förra veckan så nu är vi kvitt!
Och Ellinor lurade mig till skolan halv 10, hade kunnat ta en buss som gick en hel kvart senare!
Nog för att Elin väckte mig vid 7, lite borta jag var. Mötte henne och gav en kofta, som visade sig vara fel kofta så det var bara att traska upp för backen hem och byta, i mina söta mjukis och morronfrilla ;)

Kommentarer
Postat av: emmsii

gud vad roligt liv du har :):) :) blir fan avis :')

2007-10-10 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0