Back in the days!

Sitter och skriver min filmanalys nu, alltid i sista stund, ska in imorrn.. Men jag tänker bäst på kvällarna så :P

Inget speciellt har hänt idag, har bara varit jäääkligt trött. Somnade image72sittandes efter skolan ;) Sen sov jag lite efter maten också, rätt skööönt :) Det är så mörkt nu så man vet fan inte om det är natt eller dag, lite depressing..

Var iaf med Sandra och Elin sen. Jag var ju duktig och vann BÅDA gångerna när vi körde tutti-frutti, mogna.com!

Och Emmsii som fick G på matteprovet, 9 poäng, 1 över gränsen ;) Det är ganska skrattretande hur lätt dom har det, menmen jag antar att det är min förtjänst att hon klarade det, så duktig som jag var på att hjälpa!!

Kommentarer
Postat av: emmsii

FÖRFAN!! fick ju g iaf ;) nog har jag hjärna :)

2007-10-23 @ 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0