Vinter..

Skola igen. Känns som att jag har haft värsta lovet :O Säkert för att jag fick en dag extra helg när jag inte var på öppet hus..
Har prov imorrn i ios som jag kanske borde ta och träna till. När jag orkar..

Ikväll har jag iaf vart med Johansson och Brännis ;) Det var fan lääänge sen nu, förra tisdan senast :O Så vi hade lite att ta igen, flummade alltså extra mycket. Var till konkan, typ huuur länge som helst för att alla skulle plocka sitt jävla godis som tog ett jävla tag..

Morgondagen har jag väntat länge på. Ska på föreläsning på morgonen, dit en viss Emmsii också skaa ;) Hörde ett rykte om att Lassie också skulle dit.. Dom där BF:arna får man aldrig riktigt koll på ;) Sen har jag ju idrott också med Emmsanpemmasan :) Wiiie!

Klockan rusar iväg. Egentligen ganska meningslöst att blogga. Jobbigt och jävligt TRÅKIGT!
Så jag ska sluta. Börja plugga. Ska försöka iaf.
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0