Ömma tår ;)

När jag vakna imorse och titta ut vare alldeles vitt på marken, faan..
Hatar snö!

Skolan var chill som fan typ, känns som att jag bara sitter av alla lektioner. Jag gör aldrig nåt, nej det har jag inte gjort på hela terminen. Det känns fortfarande som att terminen just har börjat ;)

Sen när jag gick till stan hör jag hur Emmsii ropar och vi tar en liten runda på stan :) Eller tills min buss skulle gå. Sprang bara runt och snaxxade lite, sen när min buss skulle gå ser Emma någon förvirrad person på mitten av vägen som skulle med min buss så njaa.. jag väntade hellre på nästa haha ;)

Imorgon har jag fitt-spanska på morgonen :@ Orkar inte stiga upp.. Menmen annars så blir dagen rätt chill, har typ bara hål och funderar på om jag faktiskt ska ta tag i lite arbete som jag så skickligt förtränger ;)

Tror jag ska ta och göra en avokado med räkor och rom och slå mig ner framför oth, det äger juu :D
Så vi höres alla glada!
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0