Me, myself and I

Ännu en helg har gått och ännu en skolvecka väntar runt hörnet. Bara 5 kvar nu till JULLOV!
Har typ lämnat in alla läxor och sånt shit så jag kanske får en någorlunda chill vecka :)

Enligt mitt horoskop får jag 4 getingar av 5, wiie! Temat blir tydligen "Kär och galen", jassssåduu..

Och mamma måste ha gått och blivit sjuk, hon dissar laxen idag! :O I stället sätter hon renskav idag och lax på en vardag! Söndag är fiskens dag.. Jaja, jag får väl överleva och käka chips och dipp senare :)

Blir väl att gå ner till Elin ikväll, jag tar risken trots att hon säkert sur och bakis, huvva inte roligt :P Jag får sätta på nå Betty-avsnitt så hon kan sova en stund.
Sen ska jag också till konkan och köpa mig några röda metrar, muuums!
Men Elin dissar dom, hon säger att hon får blåsor i käften, MES!

Jaja, pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0