Life is a song

Dagen idag började med dubbel-ios, finns det något värre ämne?
Såg film och diskuterade förståndshanikappades livssituation. Även en trafikskadad var med oss och föreläste. Låååång morgon..
Menmen sen vare rättså chill, är inte superseriös på lektionerna så satt mest och halvsov.

Sen ikväll vart det Plannja med Sara, Linda osv. Såg småpojkarna spela, dom sög. Varken mamma eller pappa trodde mig när jag sa att jag skulle dit, inte ofta det händer att Karin Nilsson tar sig till en basketmatch..

Imorgon är det iaf onsdag vilket betyder idrott med Emsii :)
Har även plannerat in en lunch-dejt med henne, PÅ ÖRNEN, jag diggar min skola ;)
Då blir det Karin&Emma-talk, det vill säga skvaller och fnitter gånger 10 000! MYSPYS :)

Jaja, jag ska lägga mig nuu, godnatt gott folk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0