Gardinstång

Har fått lite klagomål på att jag inte är så seriös med mitt bloggande så här kommer det väl ett inlägg då :)

Dagarna flyter på fort nu, rätt vad det är kommer det att vara jullov känns det som. Jag har ganska mycket att göra, eller vi har typ eget arbete på alla lektioner, och då vet ju alla som känner mig hur det går, jag sitter och snackar bort all tid ;) Menmen det brukar lösa sig tillslut :P

Idag ska jag ta det rätt chill, pallar inte att göra läxa så jag ska strax slänga mig på sängen och kolla lite tv. Eller jag kommer väl som vanligt att somna..
Sen så får jag se om jag får nån middag, bara jag och pappa hemma och då är det lite si och så med deet..
Sara är på nå jävla läger med facket i sunderbyn, stöörd ;) Men hon kommer väl hem imorgon tyckte jag mig höra mamma och pappa snacka om.

Jaja, nu ska jag kila vidaree! Pussheejs!

Kommentarer
Postat av: emmmsiii

vafan vad har du för rubrik? ;)

2007-11-07 @ 17:07:24
URL: http://emmaliakka.blogg.se
Postat av: Karin

Jaadu emmsi det vet nog både du och jag ;)

2007-11-07 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0