Everything

Försov mig som fan imorse, vakna 07:33 och bussen gick 07:41, lyckat..
Men jag hann iaf, slängde på mig nå som låg på golvet och det jag hade sovit i fick duga som idrottskläder ;) Mötte mamma i dörren som kollade lite smått mystiskt på mig när jag kuta ner till bussen i halkan.

image80Hade föreläsningen på morgonen, som jag var på med Lisette och Emma. Men jag såg nog att Emmsi kollade på nåt annat än föreläsningen! ;) Lisse tyckte att jag och Emma pratade för mycket och att det störde, men det var nog bra att jag hade pratkvarnen i örat, trött som jag var hade jag säkert somnat annars.

Åt lunch med Emmsi, Maria och Isabella, hade finbesök på örnish ;) Nog för att det bara var jag som åt typ, hp-töntarna hade nå jävla grönsaker på tallriken bara..
Satt och chillade på ledarskapsområdet som dom äääälskar!
Satt och kollade när Viiiiiiiiiiiiveka tvättade whiteboarden med en glasögonputsningstrasa ;P

Sen var jag tvungen att stessa till vårat prov i familjerätt som jag oroade mig så för.
Var med Larsa-ponken, vi var ju superduktiga :) Satt och hittade på lite eftersom ingen av oss varit så seriös med pluggandet. Men jag tycker ändå att vi slingrade oss bra kring de frågor vi inte hade den blekaste aning om!

Nåja, nu ska jag gör nå vettigt :)


Kommentarer
Postat av: emmsii

HAHAHA men gud vars kollade jag då? ;)

2007-11-14 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0