EMMA ÄR BÄST! /emsii

Har inte uppdaterat er i mitt extremt spännande liv på ett tag så jag antar att det är dags att skriva någrar rader.
Och nej Emma (och alla andra som säkert undrat), så har jag inte dött. Och inte heller blivit kidnappad av någon tok ;)
Har helt ekelt inte haft ork för att sätta mig på msn eller blogga.

Sitter och ser nyaste desp nu, det har typ inge mer att handla om så det är rättså överdrivet..
Menmen kul att se iaf :)

Idag filmade vi klart dom sista scenerna på våran film idag, härligt! En sak mindre att stressa över.
Sen var jag och Tres inte så effektiva, åkte hem vid 2 kanske så det var sköönt!
Den här veckan har gått sjuuukt sakta, känns som att det borde vara fredag imorgon, men fan heller 2 hela dagar till att traska runt i den sugigaste skolan i hela världen.

Nu är jag less och mitt hår är sjukt fult. Måste slinga utväxten snarast!

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: emmsii

JAG TRODDE DU VAR DÖD!!! =( var orolig,

2007-11-28 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0