30 november

Ikväll ska jag till Elin och fika eftersom hon fyller år, grattis! Ska väl ha det lite mys med flickorna, länge sen vi var alla, så vi har mycket att ta igen ;)

Såg oc nyss, värsta minnena eftersom det är dom första avsnitten som jag nötte en sommar.

Annars idag så har jag bara vart i skolan. Skolkade sista lektionen (A) nä men vi fick plugga hemma.. Inte för att jag pluggade så mycket, har prov på måndag och har inte ens boken hemma, illa karin.. :/ Det löser sig säkert, det är om kroppen så det är väl bara att hitta på lite :)
Ska väl satsa lite mer på min rapport om ätstörningar, snackade med Ellinor och om jag får mvg på den så får jag det i betyg också, så då gäller det att jag skriver den fucking-bra!

Emma var på besök också vi stod väl mest och hängde vid (eller snarare bakom) mitt skåp, eller hur emmsii? ;)

Nåja, ska käka nu PUSSSS

Kommentarer
Postat av: emmsii

HAHAHAA jag var rädd trorja! ;)

2007-11-30 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0