Måndag

Idag var jag duktig och hade samling och sångstund med kidsen, gick riktigt bra även om jag fick adhd på en som satt och tjurade hela jävla tiden. Var helt varmt och skönt idag så vi var ute typ hela dan, men såklart kom ungarna och störde när jag ville sola:

- Kan du måla oss så vi ser ut som spindelmannen?

OFTA JAG KAN MÅLA NÅN TILL SPINDELMANNEN!!! Aja, jag gjorde så gott jag kunde och jag blev rätt nöjd med resultatet.

Råkade även orsaka så att en unge fick ett allergianfall, andra gången oooops ;)

Jag drog en sväng in till stan sen, ringde Teza och tvingade henne att gå med mig ;) Vi skulle äta päckel hemma, så jag tiggde matpengar av mammsi och åt middag på stan.



Jag och Elin borde öppna en cykelverkstad,
så snabbt som vi fixade och pumpade min cykel kommer att göra så att alla vill få sina cyklar lagade hos oss.
Sen har vi ju kärlek till cyklar också, i filmen
Me, You and Dupree
kan man skåda våran favoritbike ;)


Sen tog man en suprise-tripp till Emmsi, hon blev glad att se oss :)
Vi flummade på as usual och hade  det allmänt trevligt.
Sen tog jag och Elin våra bikes och bikade hem.

En läcker dag, Pussheeej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0