Wohoo ;)

Helg nu, jippijeeej!

Fick sluta en timma tidigare, Majlis (har lärt mig stava hennes namn) har börjat tina upp nu :)
Nog för att jag typ inte gjort ett skit idag, jag, Sandra och Jenny satt mest och svamla ;)

- Kan ni gå ut flickor och se till barnen?
- Nej, Majlis sa att vi skulle sätta nya lappar på muggarna.
- Men jag är ensam med alla, ni kan göra det sen!
- Men hon sa att det var jätteviktigt och att vi skulle göra det direkt.

Haha, vi satt och rev bort alla namnlappar från muggarna bara för att det var så chill att bara sitta och göra om dom.


Sen ikväll har jag vart med Elin, vi var ute och cyklade ;) Våran überheta vurpa var ju dagens. Fyfan, A-brunnar ger otur. Elin skulle knacka mig i ryggen men hon var så seg, och så poff, låg man klämd på marken mellan två cyklar. R.I.P. Elins cykelkorg..
Elin var inte heller i bästa skick, hon hade inte sovit nå inatt, men trots det var det jag som somnade, huvva när hon väckte mig, värsta chocken jag fick :P


Midsommar imorrn får hoppas på bra väder :)
Måste till stan en sväng med Elin, kanske cyklar om jag hittar min cykelnyckel.. Eller mammas egentligen och hon lär cutta mig om jag säger att den är borta! Aja, det löser sig.


Pusspusssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0