Usch, jobb

Så jävla båååååring det är asså!

Eftersom att jag inte visste vart dagiset låg så tänkte jag att jag skulle åka lite tidigare, jag åkte lite väl tidigt och var där en halvtimma innan jag börja ;P
Det är två andra sommarjobbare där också, hon som är på min avdelning är suuuur! Mer behöver jag inte skriva om henne. Sen så är Sandra Sandström på den andra, så då har jag iaf henne att vara med :)
Ungarna är duma.. Dom leker bara på med sitt och varje minut känns som en evighet. Det är bara två snälla tjejer på andra avdelningen som älskar mig och Sandra, dom ger alltid teckningar och kommer fram och kramar oss :D


Jag och Maria tränar inför studenten!

Fick en timmes lunch idag så att jag skulle hinna hem och äta, det tar typ 10 min att cykla, men imorrn måste jag typ ta med mat att äta för jag kommer att ha mindre lunch så att jag kan sluta tidigare :)
Fast kanske ändå måste hem en sväng på lunchen, jag väntar ju på mitt fina brev från polisen, haha :D

Nu ska jag dra mig mot tv:n och sjunde himlen,
vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0