Uddish

Idag var man på udden en sväng, tänkte pressa lite men det var ju fittdåligt väder :/ aja, trevligt sällskap vare iaf. Drog hem sen och så gick jag förbi hos Elin. Vi, eller mest jag gjorde lite på hennes skolgrejer och så hade hon laddat hem dom nyaste Ugly Betty-avsnitten så vi satt och kolla lite, hann med lite mer än ett avsnitt sen skulle man hem och äta mammas hemmagjorda potatissallad och nå jävla pålägg, inte så lockande men jag var jävulskt hungrig efter att ha hört Sandras family ätit där nere hur länge som helst ;)

Ikväll var jag med mina små pollisar, sista gången innan sommarn, var typ sköönt ;P Nä nog äre kul men det ska bli skönt med lite sommaruppehåll :)
Sen så satt jag och häckade med Sära och Lindaay som satt och söp här, inte fick man smaka nåt :( Aja, dom drog ut sen nånstans, har typ festat konstant i en månad så nog är dom lite slitna ;)
Sista Grey's för säsongen vare också, lite småspännande dära :D

Imorrn blir det nån slags avslutning med hela Led1:an på udden, kan väl bli trevligt om det är fint väder osåå, måste sola så jag förblir brunare än Ida, du är inte brunare än mig! Måste också komma ihåg att lämna in lite grejs som jag såklart har glömt bort :D

Fattar inte att det är sommarlov nu!! Fast iofs så ska jag ju jobba första perioden, men det blir rätt chill när det bara är på dagis :)


Nu ska jag göra
nå jävla apu-shit
som jag inte orkar!

Wish me good luck!

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0