Tralalla

Fortfarande varmt väder och strålande sol, vi får se hur länge det har tänkt att hålla i sig :)

Idag var det sista "vanliga" skoldagen, vi fick bara veta betyg och sen såg vi våra reklamfilmer. Efter skolan blev det att ta en glass med klassisarna och sen stressa jag hem så jag hann till dom sista soltimmarna.

På kvällen gick jag en sväng till Elin, Sandra kom också och vi gick till konkan där dagens andra glass köptes ;P Sista avsnitten av Ugly Betty och Desperate Housewives för säsongen, lite saad.. Men man kan ju alltid ladda hem och se på datorn om man får för stor abstinens :D Vi blev sugna på kyckling, så vi gick en sväng till mig, men väl här hemma upptäckte jag att det var slut :@ Less jag blev.

Imorrn om det blir sol tar man nog en sväng till udden och solar :D Mamma har fått nå konstiga tankar på att jag ska städa på mitt rum, men palla det.. Det är fan hennes uppgift att göra det, jag bryr mig inte om det är lite stökigt :P

Nu ska jag fixa nåt att käka, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0