Spöregn!

Idag gick det lättare att jobba, eller det var tungt att stiga upp, vaknade när mammsi kom hem halv åtta, ops jag börja visst åtta så det blev att stressa iväg. Hann inte ens äta frukost drog bara på mig värsta mjukisdressen så det har känts som att jag har gått runt i pyjamas hela dagen ;p
Kul att det spöregnade när jag skulle hem på lunch också, såg typ ut som en blöt hund när jag kom tillbaka igen. Barnen har iaf börjar tycka om mig och vi har värsta listan över vad som finns att göra, rätt chilla saker typ att göra namnlappar åt dom nya barnen osv.. Sandras handledare kör hårt dock med henne gav typ hur många uppgifter samtidigt åt henne, stackarn ;) Jag har också fått i uppgift att göra mitt egna schema, enda kravet är att jag lägger ut mina 90 timmar så det har jag pusslat med efter jobbet.
Var förbi hemma hos Elin för jag pallade inte att cykla upp för backen hem till mig, fatta tungt det ääär! Vi såg typ tv, och självklart somnade vi när det var sjunde, vettefan om jag nånsin har sett ett helt avsnitt av det ;p
Nu ska jag nog gå ner dit igen, eller vi ska ta en sväng till konkan så ska jag handla nån sallad att ha med imorrn och sen blire väl nå gotta också :) Ingen ide att säga att vi ska mötas nånstans, igår hann jag ändå hela vägen hem till henne seg som hon och Sandra är ;)


Hejdååå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0