Somrigt!

Nu är det bara 2 skoldagar kvar, nog för att dom flesta klasserna slutar redan imorgon men såklart ska ledarskap satsa så vi går i skolan även på torsdagen också :P

Idag var det en rätt lugn dag, snackade typ om apu:n åde och sen hade vi typ betygssnack, MVG i MaB, slå det ni ;) Nördigt värre och jag vet vad du tänker nu Emma; "Jag känner inte dig Karin.."
Så satans varmt det har blivit nu, helt sjukt men jag klagar inte, det fina vädret kan gärna hålla i sig :)

Sen så vare ju syrrans bal ikväll, jag måste säga att jag inte känner någon struligare person än henne, en timma innan balen kommer hon på att bandet som man snörar ihop klänningen med är borta. Jag får panik men hon sitter lungt på sängen och pillar med sina lösnaglar. Det slutar med att hon tvingar mig till stan för att köpa ett svart sidenband. Väl i stan ser vi bandet ligga mitt på bilvägen och självklart tvingas jag springa ut och hämta det.. Aja, vad gör man inte för sin syster, fin blev hon iaf :)
Var där med Emma, Elin och Lisette, träffade Indien också, fattar inte varför alla ska mobba henne :(
Jaja sen gick vi till donken för någon skulle fetta, denna gång var det dock inte jag utan Lassie ;) Mysko killar som satt brevid oss; "Vi sitter brevi nå jättesöta tjejer här på donken", tihih.
Sen var vi en sväng till Lisette och chillade söta personer som var på tv, hahhaha, den som var tvungen att ta med hela maskinen om hon ville sova hos nån, måååååå ;P
Och eftersom Emma tycker att "huden har sån rolig konsistens att rita på" har jag en, hmm.. fotlänk och massa klotter på benet och armen..

Jag och Elin tog bussen hem sen, lite fulla people där, är man verkligen så där jobbig full? Jaa, säkert :D

Nu ska jag göra klart nå skolgrejs, får se om man pallar att gå dit imorrn, har ju ändå bara svammellektioner så ingen skulle märka om jag var borta, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0