Sommarlov nästa

Nu är sista helgen innan det efterlängtade sommarlovet slut. Det har varit en bra helg, soligt värre.
I fredags blev det förfest hos Elin och sen en sväng till brass.
- Hej Teza
- Det är telefonsvarare
- Hej Tezas telefonsvarare
Hahaha, bra där Emmsi ;)

På lördan solade jag typ hela dan, Ida var en sväng här och vi satt ute på ängen. Saras studentfirande tär hårt på henne och bakfyllot bjöd in sig själv för att hon vägrade vara ensam. Nu har hon till och med skaffat sig en blåtira såhär lagomt till balen imorrn :)
Jag och Ida var hurtiga och gick till stan, eller Ida skjutsade mig nästan hela vägen. Väl där åt vi på donken :D Träffa Liina, har inte setts på ett tag så det var naajs att se att hon levde, man vet aldrig vilka trubbel den partybruden kan råka ut för ;)

Idag har det varit varmt. Har solat och sen vart ute på promenad. Var en sväng förbi hos Elin, där också Jonatan och Sandra var :)

Nu ska jag sova, Pussgodnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0