Jag har tråkigt!

Idag blev jag väckt 12, Sara ringde och skulle ha med mig att äta på max. Jag som tänkte ligga och sova hela dan, men hon kan vara ganska så krävande, speciellt när hon är bakis ;) Men det var mysigt att umgås lite med henne, känns som att det var aslänge sen vi träffades trots att vi bor tsm :P Och ikväll åker hon och Linda till Stockolm också så jag får inte träffa henne på typ 5 dagar eller hur länge hon nu är borta..
Sen när vi skulle åka hem med bussen så fick vi inte åka med :( Eller jag fick, men Sara hade inte på sig sitt åkband, hon höll det i handen och då gilldes det inte.. Fatta less vi blev på surbusschauffören! Han typ: "Nä det blir 9 kronor", vi började tjorva och sa typ att vi bara hade 4.50, men han var svårflörtad ;) Jag tänkte åka med iaf och låta Sara gå hem, men det fick jag såklart inte, så vi prommade till Kvantum och åkte hem med pappsi.

HAHA, sen såg jag ju han jag trodde var tjej också på stan, stackarn, första veckan i 7:an för honom råkade jag tro att han var en tjej.
- M-men jag är ju kille..
- Jaha..? Oj..
Herregud, då ville jag endast sjunka genom marken!

Nu har jag börjat se OC från början igen, gör typ det varje sommar, helt mycket minnen man får :) Och så ska jag väl vara snäll och bränna ut lite mer One Tree Hill-avsnitt åt Teza. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0